Fredag - 26 mars

Jaha... Jag är fortfarande sjuk, äckelhostan vill inte fara sin kos. Var iaf på sjukan idag och kollade, det var inte så jättefarligt, det var ett virus lite värre än förkylning... Men inget farligt... Det farligaste som hände var väl blodprovet. Jag gillar inte det, för ingen hittar mina blodådror så de får sticka flera gånger och gräva runt i armen. Det hjälpte inte så jag fick fara iväg till storlabbet och där tog dom i handryggen, det var inte mysigt.! Nu ser jag ut som en annan knarkare på armen och min hand gör ont... Men jag har fått medicin och hoppas att det blir bättre snart.! Febern har ju gått ner, så det blir bättre och bättre ^^

Hade <3

Kommentarer
Postat av: h-f

vi kan tacka vår far för våra kvicka blodådror. det är en välsignelse. eller.. är det ? (;

2010-03-27 @ 11:21:01
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: Tessie

Ja, det är härligt. XD

2010-03-29 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0