Onsdag - 27 januari

Idag har en storm härjat, i både skogen och huvvet. Min bajs-hjärna vill inte förstå att jag inte vill ha huvudvärk, så den dundrar på mellan fransk grammatik och kvadrat-mattematik. Efter lunch hade vi iaf bild, jag är helt tokkär i bild alltså.! ^^ Vi håller på att rita en propaganda teckning, och jag ritar "Ideal"... Det gick sämst, men jag hade kul ändå. Sen hade vi SO, vi håller på med mera Ekonomi, om BNP och shit... Sen var det dags för syslöjd... Jag började att sy ihop mina jobbiga lappar. Det har tagit mig hela förra terminen att skissa på en modell, rita upp mönster och skära ut bitarna. Nu är det bara den "lätta" biten kvar -.-'
Efter syslöjdslektionen slutade vi... Och då bar det av mot Kulturskolan i snöstormen... Häääärligt.! ^^ Men vi hade som vanligt jättekul på repetitionen, vi har konsert nästa vecka, och kanske i februari igen.
Nu borde jag öva på min musikläxa... Vi hörs...
Hade.! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0