Måndag - 25 januari

Ja.... Min dag började klockan 05.30 då min klocka ringde och sa att jag måste dra mig upp och duscha. Jag svepte handen över den och tyckte att den skulle vara tyst. Men sen gick jag upp sex minuter senare när den ringde igen. Jag drack chokladen som vart över från igår och duschade och åt frukost och sminkade mig. Sen for jag iväg till skolan där jag fann att vi inte hade nån franska idag, för vi skulle aldrig hinna tillbaka efter konserten. Så då la jag mig i soffan med Nisse och typ halvsov tills vi skulle iväg. När vi gick följde Zandra med oss, för hon hittar inte så bra i Kalix ännu så då gick vi och pratade med henne hela vägen. Sen fick vi höra på en estetkonsert med lite olika nivåer på awesomeness. Den bästa var första estettreorna, med Hanna och Bob, de körde Born under a bad sign som första låt, och den hade ett sånt SJUKT bra intro så att jag tappade hakan.! De körde introt akapella hela gruppen, tre tjejer och två snubbar (trummisen var lärare så jag räknar helt kallt med att han inte tillhörde gruppen) som sjöng... Helt amazing.! Sen körde de nån låt som jag tyvärr inte kommer ihåg, men den sista låten var det grymmaste numret på hela konserten.! De körde en folkvisehårdrockslåt, helt instrumentalt.! Bob spelade elfiol så att mina ögon tårades och jag blev helt lycklig av låten.! Det var awesome.
Efter konserten träffade jag Simon, så jag stog och kramades med honom ett tag. Sen sa min No:lärare Matte-Malin att vi inte behöver ha nån lektion så vi slutade för dagen. Då for jag hem, skrev klart SO:n och tränade lite till Rammstein. Sen kollade jag på tv.
Långt inlägg, helt onödig igen ^^ Hade.! <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Det heter fortfarande STOD inte stog!!!!!!



Du är söt min älsklingsunge! Vilken tur jag har som har så många älsklingsungar.

2010-01-26 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0