Idol 2010

Just so you know... Nej, det här har  i n g e t  med tv-programmet idol att göra.!.... Jag tar ett utdrag från min bilddagbok...

"Nu har min syster farit mot sydligare grader...




När jag satt här och tänkte när hon hade farit så slog det mig.... Varje gång nån har frågat, "vem är din idol?" Har jag antingen sagt, "jag har nog ingen idol" eller så har jag nämnt nån stor artist. Men om sanningen ska fram (och det gör den ju alltid förr eller senare) att min idol är, har alltid varit, och kommer nog alltid vara, min syster.




Så....




Även om jag inte säger det nog ofta, jag älskar dig Hanna-Félice.! <3"

 

 

 

Ja... Det sa väl allt.?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnössen mina! Jag älskar er!

2010-01-14 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0