Måndag - 8 februari

Okej, det var ett tag sen, jag måste skärpa mig.!
Idag hade vi studiedag så jag har varit hemma. Jag hade tänkt vara med Niclas idag, men Jens och Åsa jobbade och Petra skulle iväg nånstans så han var tvungen att passa Simon. Så jag har städat rummet litegrann, satt tillbaka sängen och placerat elementet annorlunda så jag kanske slipper frysa... Sen har jag fixat lite med tvätten och lyssnat på radion. Sen satte jag mig här och lyssnade på musik och kollade på galenskaparna och aftershave, sen ledsnade jag och drog ut en låt och började spela på den. Kids med MGMT, den är väldigt fin men lite tråkig (det är en techno/pop låt i original) men jag hittade stämman och sen när mamma kom hem så fick hon sjunga den med mig. Jag blev helt förälskad, jag var tvungen att spela in den. Sjukt bra.!
Det är typ vad som har hänt idag... Nej, jag pratade med min syster också, hon undrade om vecka 8. Jag måste prata med pappa om det...
Nåja... Nu ska jag göra nått (o)vettigt... Inte sitta här nåmer iaf -.-'
Hade.! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi är ett oslagbart team, ungen min!

2010-02-09 @ 23:26:12
Postat av: mamma

Vår version av låten var ju typ bäst-originalet lät verkligen trist i jämförelse.

2010-02-09 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0