Back on track...

Jupp, skoldags igen, med ny rektor denna gång. Om du frågar mig så svek Mats oss, den nya rektorn är konstig och elak. Han satte en hel ny lista med regler, jag har inget problem med regler, så länge de är vettiga. Men vi är tillbaka på dagis, vi måste stå i ett led och vänta på att bli insläppta av våra mentorer på luchen, och inga jackor, mössor eller vantar är tillåtna inomhus, vilket jag tycker är helt befängt. Jag förstår om de inte ska vara på lektionerna, men på rasterna borde det väl inte vara nått problem, jag menar, jag har mössa och vantar på mig hemma.! Dåligt rektorn.!
 Plussidan är ju såklart att träffa  alla igen. Och jag är fortfarande jättekär i Busselulle, jättejobbigt, men helt underbart.! ♥ : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0