Inlägg...

...Haha... Länge sen... Det känns som att det är vinter... Jag är sjuk, jag sitter vid datorn, alla sover och det är mörkt ute... Hemskligheter...

Hänt sen sist.? Ehm... Jag har varit i Jukkas i två veckor... Jag bodde på prästgården med min kära vän Vanna, min familj, och en vän till mamma och hennes familj... Jag har spelat på laxfestivalen i Kangos... Jag har varit i Kangos en vecka...

Jag har haft huset för mig själv en vecka när min mamma och pappa var i Allingsås och Gbg och kollade på U2... Jag har dansat, fått en ny mobil och köpt nya kläder...

Jag har även haft mina kusiner här i en vecka, och det var förstås VÄLDIGT trevligt.! : D

Jag har varit asmycket med Vanna och jag har skrivit musik, varav en låt skrev jag med Fanny.! <3 : D

Och nu har jag och Niclas varit tillsammans i tre och en halv månader. ♥

Och min syster har varit här... Hon är bästast i världen.! <3 Men hon for ifrån mig idag :'(

Alla som har varit här; Kom tillbaka.! Jag saknar er.!!! </333

Kommentarer
Postat av: h-f

lite underligt är det ju att du tyckr att jag är bäst och så där, när du sen ändå säger åt mig att sticka och brinna i princip, när jag är upp d; erkänn skuumt (;

2009-08-27 @ 14:14:52
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0