Torsdagar...

Jahaja, igår skulle jag berättat för Busselulle hur jag känner för honom. Men igår var inte det ämnat att ske. Ty Busselulle stannade hemma från skolan på grund av sjukdom. Undertecknad vart inte alls glad ty jag fick inte reda på det förrän på lunchen och då hade jag gått omkring och nervösat mig över det där hela dan så att jag inte kunde äta nått alls.

Senare den dan skulle det vara konsert. det gick bra. Och min frukost/lunch/middag bestog av en kycklingbaguette och en fanta exoticthrill. :p Nåja, nu ska jag nervösa mig inför måndag istället eftersom att jag har lovat Koffe att säge det till Busselulle då ist.

Kommentarer
Postat av: Koala

Lycka till Ginger! ^^

2008-12-05 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0