Skitdag...igen, fast värre...

Så, jag är typ psysiskt instabil, eller bara extremt trött av förkylningen.

Klockan ringer, sex på morgonen, som den brukar, jag slår upp ögonen och tänker. Vilken fin dag.! Jag kliver upp och går till köket, medans jag konstaterar att min hals inte gör ont nåmer, och att jag kan andas normalt, Vad underbart, tänker jag, nu kommer jag kunna sjunga idag.!
  När jag då kommer till skolan träffar jag min mentor som frågar vad jag har varit och börjar sura på mig, då börjar jag nästan gråta, första gången.

Och när jag provsjunger med Lea på skolan låter det hur som helst. Efter det går jag till Vanna och börjar gråta (dels för att jag inte klarar att sjunga och dels för att Busselulle var där). Jag är så töntig så jag grät lite över det också.
  Efter lucian höll jag på att gråta igen, bara för att det var så jobbigt att sjunga och jag trodde att alla tyckte att jag sög.

Mkay, sen när jag skulle åka hem fick jag reda på att två Monsterälskare har blivit ett par...då började jag och Noodels gråta.

Sen när jag kom hem grät jag för...Busselulle, flera tvserier, nått på retardnet, idol och några filmer och flera delar av Scrubs...



Frågan är...är jag psysiskt instabil, eller bara trött efter förkylningen.?

Kommentarer
Postat av: h-f

eller. how about this; du är tonåring ?

2008-12-13 @ 13:16:56
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: Big bro

Jag håller med föregående talare! När du kommit förbi 25 och fortfarande gråter åt allt kan du skylla på att du är emotionell (vilket är att vara tonåring fast på vuxenspråk). ;)

2008-12-14 @ 03:30:04
URL: http://hostmorker.blogg.se/
Postat av: Storebror

I klartext stod det- Jag kommer inte hem till jul eftersom alla mina pengar gått åt till att reparera min bil som jag är beroende av för att jag bor ute i skogen där ingen lokaltrafik någonsin satt sina hjulspår. Sedermera kunde man även utläsa att jag inte tänker sätta mig i den sitsen igen utan ska slå igång nån av mina veteranbilar istället eftersom de aldrig kan bli lika dyra att reparera som BMW-skräpet. Förstår du nu?

2008-12-19 @ 18:32:19
URL: http://hostmorker.blogg.se/
Postat av: Frida

PMS?

2008-12-23 @ 10:35:16
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0