"Det är vad jag tycker, men det är ju bara min personliga åsikt"...

Jag är schitzophren (jag skulle bli VÄLDIGT förvånad om jag nånsin kommer kunna stava det där rätt, hoppas bara att ni förstår vad jag menar). Nyss när jag skulle gå från datorn och göra mig en kopp te fångade reklamen om en ny systemkamera som kan filma fångade mitt öga. De sa att en bild säger mer än tusen ord, men att en film berättar hela historien. Då började jag prata med mig själv, som jag brukar när ingen lyssnar på mig, om att jag ändå tycker att en bild är bättre för då får publiken se sin egna sanning, för det finns inte bara en sanning. När jag väl kom till köket så kom mitt snitchiga avslut: Det är vad jag tycker, men det är ju bara min personliga åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0