Torsdag - 28 januari & Fredag - 29 januari

Torsdag

Jag har... Varit på skolan... Där pratade jag med min pianolärare, hon sa att vi hoppas att musiksalen ska bli klar till nästa vecka... Så jag får spela här hemma ist... Eftersom att det var sovmorgon hängde jag lite med Sandra, det var ett tag sen. Jag hjälpte henne med håret och delade min enorma apelsin med henne ^^ Efter skolan så följde Jasse med mig hem. När vi kom hem så sjöng vi upp lite grann och sjöng lite övningar. Sen kokade jag te, för vi hade ont i våra stackars halsar (vi håller på att bli förkylda). Sen lyssnade vi igenom låten som ska  framföras. Jag konstaterade att det inte går att sjunga den själv, men att den inte var speciellt svår. Jag tycker ändå att det lät rättså bra när han sjöng den, med tanke på att han inte har sjungit på flera flera år. Sen försökte jag få Kylenborg att hänga på och sjunga, men människan vill inte sjunga... Jag vet ärligt talat inte hur vi ska göra där, för en tjejröst i den låten är inte direkt så passande. Jag kom också på den fina idén att Jasse, Jontti, Nisse och Kylenborg ska sjunga och spela den tillsammans... Men det är bara Jasse som är modig nog att sjunga...

Fredag

Idag har det varit apkallt.! Men jag lever.! På morgonen så hade vi musik, då skrev vi klart bluestexten, sen lärde jag mig låten på bas. Och sen kom Olle in, han hade tydligen Walking in Memphis på hjärnan, för han spelade den hela tiden, så då lärde jag mig den på både bas och gitarr, sen satt vi och sjöng på den. Sen hade vi matteprov, jag tycker att det gick ganska bra. ^^ På gympan så boxades jag och Kylenborg, det var råkul.! Vi skrattade nog sönder magmusklerna ^^ Sen satt jag, Johanna, Johannes och Erik och svamlade medans vi väntade på våra skjutsar. Jag somnade i bilen som vanligt, men sen när jag vaknade fick jag gå in på sangiskonsum och köpa pengar till min telefon, då blev jag jätteglad ^^ Ni ringer jag gratis till halebopare och smsar gratis i en månad igen ^^
Nu äre Frost på tv, och det ska jag se ^^ Hej då ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Alma

Min lilla sötnos. Hoppas halsen mår bättre idag. Jag äslkar dig min galet roliga flicka!

2010-01-30 @ 18:50:51
URL: http://exoticblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0