Sommar...eller?

Igår var det soligt och lite lätt blåst, och jag och några kompisar bestämde oss för att cykla till Moån och hälsa på våra andra hurtiga kompisar som hade paddlat dit från Korpikå. Det var en liten lätt tur på 3,5-4 mil, men det var lugnt värt det, jag fick träffa min pojkvän och alla kompisar och skryta för idrottslärarna.
 Imorse när jag vaknade höll jag på att frysa tårna av mig, ty mina katter hade omtänksamt nog öppnat fönstret och det var väldigt kallt ute. Och hela dan har det varit vårvinter, det har snöat (!) i Kiruna, och det har blåst väldigt kallt. Kallt, kallt.

Men min kära mormor, som vet att nu är det sommar, passade på att köpa jordgubbar och grädde, hur gött som helst.! Tack mormor, även för det fina linnet.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0