Tisdag - 26 januari

Idag vaknade jag tio i sex och kände mig usel, jag hade ont i hela kroppen och jag hade ont i halsen och jag var täppt i näsan. Så jag la mig igen och tänkte att, nej, jag orkar inte idag.! Sen ringde min telefon igen så jag tänkte, det går säkert över, och jag har prov på fredag, så jag far till skolan. Sagt och gjort, jag for iväg till skolan. Men jag fick världens jobbigaste huvudvärk när jag kom in. Sen kämpade jag mig igenom matten, jag klarar nog provet, nu kan jag allt. Men jag kände att jag inte orkar med en hel dag så där. Då kom min lillebrors lärare och gav mig läxor till honom, och sen ringde jag mormor och frågade om dom kunde hämta mig, lucky me, de var redan i Kalix.! Så då for jag hem, sov hela vägen i bilen och sen när jag kom hem kurade jag ihop mig under min julklappsfilt och sov/kollade film. Och det har jag gjort hela dagen. Nu har jag fått choklad av min underbara mamma, så det känns lite bättre, men jag har fortfarande apont i huvvet, så jag fattar inte vad jag gör här... Ibland är man inte lika smart som Einstein ser ut -.-'
Hade.! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Lillgumman! Hoppas du mår bättre i morgon.

2010-01-26 @ 21:58:19
Postat av: Tessie

Jag var tvungen... ^^

2010-01-27 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0