Narnia-hysteri.

Jag erkänner, jag har inte läst på mer än ett halvår. Men när jag satt med min fina pojkvän och mina fina småbröder så kom jag fram till att jag verkligen måste läsa Narnia-böckerna.! Lycklig och pepp över mitt beslut kollar jag dagen efter i bokhyllan. Jag hittar fem böcker i Narnia-serien och tänkte att det var ju lite underligt, för jag hade fått för mig att jag hade alla. Då kollar jag vilka som saknas... Häxan och lejonet och Caspian prins av Narnia.! Böckerna som saknades är de som vi har på dvd här hemma.! Lite smått kul sådär ^^ Men då lade jag mig i min säng och läste Hästen och hans pojke, den tredje boken. Asbra, jag kom inte ihåg så mycket av den så det var som en helt ny bok.! ^^ Hur nice som helst.! Så ikväll ska jag läsa Kung Caspian och skeppet gryningen, den femte boken, det gör ju inget att jag inte läser fyran, eftersom att jag har sett filmen jättenyligt ^^
Hade gött alla.! ^^ <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hästen och hans pojke är min favvis i denna underbara serie. Vi har för övrigt alla sju böckerna på engelska.

2010-01-08 @ 20:04:52
Postat av: Gingerbread

Ja, det vet jag. Ska nog läsa dom på engelska ist, då kanske jag lär mig mer.

2010-01-09 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0