Ett inlägg.!!!

Haha XD dags att uppdatera kanske.? Alla klagar x)
Jul har passerat... Jag fick jättemånga jättefina presenter, en gitarr, en matta och en Operabox bla.  Jättehärligt, tack så mycket.! :D <333 Min bror och hans flickvän och flickorna var här, Jasmin är nått av det sötaste som finns. Nyårsaften spenderades med kören och familjen, och en massa turister och andra folk på isen i Juoksengi. Stefan och Lotta var också där och spelade ^^
Min syster har varit här ett tag med Kapten och Johan. Och min pojkvän har varit här. Och Vanna har varit här. Och jag har varit i Kiruna och varit med kusinerna och Fanny.

Som vanligt har jag gjort  v ä r l d e n s  roligaste inlägg(.NOT.se) -.-'
Ha ett bra 2010.! Puss på er.! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0