Nyligt

Jag har inte uppdaterat här på länge så nu ska du få lite information om den gångna tiden.

En av de finaste människorna i mitt liv gick bort i april. Vi hade inte synts eller hörts på länge men han kommer förevigt finnas i mitt hjärta.

Jag har körat och haft en konsert och jag har två till konserter i veckan. En med min skola där vi i våran grupp (En tjej från sjuan, min pojkvän, min bästa kompis och tre andra grabbar som hänger med oss) ska köra två låtar, Night of Passion och Solen i ögonen. Sen ska jag köra en sololåt också, till minne av Min kompis, Slipped away av Avril Lavinge. Det ska bli kul.!

Kommentarer
Postat av: h-f

så nämner du lite i förbifarten att du har pojkvän, fast det egentligen det var det du helst av allt ville berätta d; tokfia.

2009-05-25 @ 22:02:32
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0